На море в Турция - all inclusive

• София, България
Mila mama  Hug

кога решихте за Риксос?
Нали беше резервирала за Несебър?
По това, което съм чела в Риксос е страхотно  Peace
Най-голямо впечатление ми направи факта, че си имат кът с художници, които занимават малчуганите  Blush с всякакви артистични неща - от рисуване по платна, до боядисване на дървени фигурки. Било много забавно  Heart Eyes

zdravejte momı4eta! sorry za latınıcata,ama sam v antalıja-kervan saraj -kondu-uslovıja ı hrana-perfektnı, OBA4E-gubı mı se 1 no6tuvka ı toku-6to zvanjah na orıent 99 ot koito kupıh paketa za po4ıvkata.o4akvam otgovora ım dnes ı pı6a,za da znaete kakav problem moge da vaznıkne .vse pak tuk se opitvame da sme sı poleznı , ta po tazı prı4ına njamah tarpenıe da spodelja s vas. ına4e hodıhme na ekskurzıja do demre-mıra,razhodıhme se okolo o-v kekova-haresa mı.do v4era ima6e vjatar,no dnes ve4e e mnoooogo toplo-kojto 6te ıdva na sam da se podgotvı s uv-kremove s vısoka za6tıta. pazaruvaneto e za predpo4ıtane s doları poradı kursa ım u nas.
Kak taka ти се губи 1 нощувка?Да не би пакетът да е бил 7-дневен ,но да става въпрос за 6 нощувки? newsm78Дано да получите удоволетворяващ ви отговор от агенцията!Чакаме да пишеш като се върнеш!И весело доизкарване на почивката  bouquet

Mila mama  Hug

кога решихте за Риксос?
Нали беше резервирала за Несебър?
По това, което съм чела в Риксос е страхотно  Peace

Мона Лиза Hug
За Несебър даже съм платила всичко-твърдо ще ходим Юли,но не пречи да идем и до Анталия Wink,само че Септември.
На 6ти май имам уговорка за обяд с тур.агентката ще ми даде ваучера за Сол Несебър Бей и да уговорим другите почивки(щото и за Тунис се точа само ,че Юни.)Много ми се пътува,имам да наваксвам годината в която родих и не пътувахме.
Иначе за къта с художници-в Сол Несебър Бей също имало такъв вариант да рисуват децата.Ще сравня двете и ще докладвам,както знаеш съм подробна.
Забелязах ,че и  съм от малкото, които си показват снимките от почивки ,илюстрирайки така впечатленията сиnewsm78,Дали пък аз не греша ,че ги показвам newsm78
За Риксос четох не особено добри отзиви,но зет ми и сестра ми твърдо искат там и заради компанията да сме с тях и ние ще ходим.Иначе не видях никъде снимки на детския кът,предполагм ,че ще е на ниво ама все пак newsm78
От Тур.агенцията ме навиват повече за Еlа Quility Resort като за дете,имало отделна детска рецепция,давали на децата при пристигането подаръци плюшени мечета ,явно е с по детска насоченост newsm78пък и за една и съща дата за Риксос ми излиза 1300евро на човек а в Ела 1146 евро-общо взето почти същото.
Ох много се отплеснах
А ти за къде мислиш,пак ли в Барут Лара Hug

• край Дунав
vklj4vam se otnovo-gre6kata s no6tuvkıte e moja-zabravıh,4e vzeh paketa s 6 no6tuvkı. kato se varna 6te pusna ı snımkı, no kato izklju4im cenıte ızvan hotela v patı pove4e-po4ıvkata e super.mnogo dobre sme ızgorjalı-kojto 6te ıdva nasam da si nosı pantenol zadalgitalno i maslo s vısoko uv!

Здравейте, ние  имаме резервация за Кущур от 1 септември. Тъй като миналата година пътуването с автобус не ни понесе много добре, тази година ще пътуваме с колата.Хубавото е, че ще тръгнем 3-4 коли заедно. Ако някой може да даде всякакви полезни съвети относно пътуване с личен автомобил  до Турция ще съм много благодарна.

• край Дунав
  PeaceЗдравейте от родна земя! Започвам разказа за първата ми почивка в Анталия и бързам, защото знам, че трябва да сте добре информирани Mr. GreenКакто се оказа пакета ни беше с 6 нощувки, но дните са повече, защото се пътува рано сутринта-5 часа беше полета-лети се около час и 45 минути-не се налага да се чака дълго по летищата-поне на нас не се наложи...Карам подред-пристигнахме , взехме багажа и като излязохме от летището с/у нас имаше младежи с надписите на различните туроператори, които ни очакваха-всеки се запъти към своя-оказа се, че Ориент 99 е закупила пакета/или както се казва там на тур. език/ от Тез тур и ни опеха в перфектни автобуси по списък-като се качихме в автобуса любезно девойче ни заобяснява какво и къде ще правим , ама на РУСКИ - оставаме си страна от третия свят и това е #2gunfireНие я разбирахме за разлика от нея, ама сме оправни българи...Настаниха ни в хотела-стаи-перфектни-чистота, ухае и блести-там няма две мнения-нивото си е ниво.Хотела е чудесен-първите 2 дена нямаше много деца, ама после  #Crazy, но и за това отидохме-за тях най-вече.Така...бяхме пристигнали рано и беше време за закуска, ама не ни се ядеше искахме да спимммммм, после станахме за следобедната закуска-нормална-после вечерята-супер!Забравих-сл обяда в 14 часа ни чакаше представителка на Тез тур в х-ла и предложи екскурзии, шопинг и т.н.Наталия-опят не понимает болгарский!Ние-нали сме си полиглоти-смех, смех...ама записахме екскурзия до Демре и о-в Кекова...така първите 2 дена спане, ядене и вятър+облаци.Понеделник-екскурзията 50 долара за възрастен, 40 за дете моите са на 6 и 13 год+Тръгва се рано-7.15 в понеделника ни взе автобуса от х-ла-вмъквам-много са точни, което изключително ценя-обрахме още от 2-3 х-ла гости руснаци, белгийци, балтийци и др, които се бяха записали и отпътувахме-доста път, ама ми хареса.Екскурзовода говори на познайте какъв език hahahaама моя мъж вика-бе тоя е българин глей само как казва налево и още някаква дума, аз обаче си имам скрити резерви и така, докато стигнахме по средата на пътя и спряхме за по цигара и тоалетна и човекът си ни заговори на бг-хасковлия...така...Пристигнахме до един залив, качихме се на катерче и потеглихме на морско пътешествие за о-в Кекова-старинен град имало още от ликийско време...няма да обяснявам спряхме за къпане, ама вятъра беше зверски и се смръзнахме.По едно време един фотограф пристигна с моторница и се метна на катерчето, прави снимки и после като пристигнахме ги беше направил във вид на сувенир на пластмасови чинийки , малко кич, ама за 5 долара бройката...абе купихме-нали сме туристи.След това е гадното-с автобуса отиваме на 500 метра пред един местен ресторант, където на блог маса ядем, ама не ми хареса-примитивно и мръсно, но те казаха-имате обяд включен на шведска маса и ние си мислим, че е като в х-ла-нищо-това само е спомен със сив оттенък Mr. GreenВлязохме в магазинче със сувенири с образа на св Никола, после в бивша църква, където са открили мощите му, после наблизо са скалните гробници и амфитеатъра-това е впечатляващо и добре да се види-екскурзовода-перфектне-нали си е бг Whistlingвечерта се прибрахме около 19.30 часа и после говорихме дълго.На др ден-шопинг, щото доларите те теглят към магазините-от х-ла ни взеха с бусче и ни отведоха до кожен магазин на Тез тур-купих си велурено манто с ресни-мечта 180 долара, щото е от мин год колекция и ми преработиха дължината и ширината на ръкава, мъжът ми си взе поредното яке-360 долара, ама с отстъпка-та плати за него 318-иначе цените ме подразниха-няма такива-ние имаме тук същите неща и знаем, ама като те заомайват...добре е, пък и не си длъжен да купиш.ама ние си купихме  LaughingПосле ни откараха в текстилен център-дрехи, обувки, чанти, хавлии-и там си познах едни обувки, които харесах още мин год в Турция, ама моя мъж вика-абе вземи бордовите щото...та трябва пак да ида на шопинг за тези, щото ги мисля 1 год, сега ще стане и повече-ще ги взема-обещавам и после ще спя с тях! Та...80 долара обувките, ама 20 % намаление, синът ми си взе маратонки бели-67 долара и смъкват пак 20 %, взех си от ленените покривки с разните дантели-по-евтино оттук ми излезе и хавлия с бамбук или нещо такова -да се намира Mr. GreenЩерката ми си взе хубава плажна хавлия 10 долара-Уинкс-Пиша ви цените, за да съм пределно в помощ-високи са цените-не е въпросът в самите пари, а в това, че тук ги имаме същите неща или в Истанбул, който ходи на пазар и е наясно-там е за руснаци-това е!Направо зверски, ама видях в Демре китайци-хак да им е Joyи не ми харесват сувенирите-много кичозни и еднообразни-струва ми се, че още не е разработено туристически.Следващите дни до снощи блаженно се пържехме-буквално.ХОТЕЛА- 1 въртешен басейн с топла вода-малък и се излиза от него навън+джакузи-супер за децата.Сауни-масажи-от 30 долара...фитнес център-добре оборудван, интернет-2 компютъра безплатно.Има конферентна зала за семинари...лоби бар, пълен с подпийнали руснаци...идилия.Външен детски басейн-много хубав+пързалки, втори басейн-по-скоро като продължениепо дължина от х-ла до морето, после още 1 и още 1 с 4-5 пързалки-работещи, накрая басейн с вълнички и морето-перфектно подреден плаж-чист, шезлонги, хавлии, анимация за деца и възрастни-на ниво, тенис, голф, нещо с топки-английско, фонтан, навсякъде апарати за безалкохолно-сокове и вода-студена, бира и алкохолни коктейли и напитки-на 2 места, храната, както казах-супер и без забележки!ОООООООО, много съм писала, но дано съм полезна била-после ще кача и снимки, че още спя LaughingЧудесно е за деца-забавляват ги вечер-има дискотека за тях, в к-са има някакви магазинчета, фризьор, ама цени...Сега основното-пакета от Ориент 99 е за 6 нощувки, но дните са пълно 7.Цена на човек 315 евро.48 евро летищни такси и като съберете цялата сума за 4 човека излиза 1452 евро и от тях ми направиха за малката отстъпка 250 лв, та общо 1327 евро общо-не слагам друго-то е по желание PeaceОколо керван сарай-х-ла се казва така са Роял уингс-изглежда на същото ниво, Фам резиданс-вижда ми се доста по-добре, Шеруудски бриз, не помня другите, подредени са един след друг-близо са до Анталия-милионен град-изглежда, че сега тепърва се развива, но е хубаво-цветя, мушкати растат направо като храсти Mr. Greenмного писах, ама нали първа пиша впечатления...хайде сега сте Вие-разказвайте и питайте  Hugснимките-после!

Много сладко семейство сте,малката как готино позира  bouquet
По снимките си личи,че сте били щастливи-радвам се  bouquet

Ние днес се върнахме от Анталия и като цяло съм много доволна.Едва там научихме,че в кемер много вали,защото е в подножието на планината Торос,а в белек,където бях-никога.Така,че имайте го и това предвид,защото си е кофти от 7 дена екскурзия 2-3 да са дъждовни,както беше при много хора от нашия полет.
Относно Риксос,имаше една дама с майка си и беше прехласната най-вече по разкошната храна.Като цяло по мнения на хора от нашия полет установих,че най-добре е било в Калиста в Белек.В самолета до мен стоеше една дама,която беше в 5 звезден хотел в Кемер и беше бясна,че са им продали пакет Ал инклузив,а се оказало на място ,че след 23 часа напитките са плащат.За капак,менюто в ресторантите е било почти постно или малко месо,но във формата на манджи със сос.Нищо печено или от този род.
Другият ми съвет е да взимате долари,а не евро,защото турците по магазините си слагат техен измислен курс за еврото и ни мамят на поразия.

Последна редакция: нд, 04 май 2008, 15:40 от Tizija

• In a surreal moment!
Скорпионке - чудесно си го разказала , на един дъх го преживях .....и аз си мечтая за почивка в Турция , но догодина , надявам се .
На всички заминаващи - весело изкарване !

• край Дунав
Постарах се да съм максимално изчерпателна и се надявам да съм полезна на бъдещите почиващи, макър че това с деца на море...нали имаше един бг филм-същата работа Mr. GreenОще релаксирам от почивката Heart EyesМалката наистина е позьор, ама само когато тя иска, иначе е чешит от класа.Имам доста снимки, но тези са почти без хора-един вида малко като "картички" Laughing.Ако някой иска повече подробности да пише на лични-ще пусна "големия албум" за макс инфо PeaceОтносно времето-първите ни 2 дена бяха ветровити и облачни, но за малко и една вечер имаше буря, но на разстояние-валя в града, а ние от х-ла виждахме само чудесни светкавици на фона на вечерното небе-абе-като за туристи Joy

Tizija - как така станало ясно, че в Калиста е било най-добре? Аз също бях в Риксос и мисля, че не съм била на по-хубаво място като All Inclusive комплекс, а вярвай, пътувала съм доста ( за храната изобщо нямам думи). Зависи дали става дума за почивка с деца или без! В Калиста е супер за без деца, но в РИКСОС е разкошно за деца, а да не говорим за времето през сезона, когато и в Аква парка е супер и всичко останало. По-голям отделен детски център не съм виждала - с отфделен детски ресторант в него, където се сервират специално детски насочени храни. каки- аниматорки и  хиляди забавления.
Вярно е, че Еla Quality също е съвсем нов и насочен за деца, а е и с по 300-400 евро по-евтин на човек.Само че градините и басейните на Риксос ги няма никъде другаде в Анталия ( само не знам за новия Кемпински как е)
Скоро ще кача и снимки Laughing

• София, България
skorpion  Hug
вчера късно се върнах от Равда и чак сега видях разказа ти  Peace
Браво за хубавата почивка  Hug
Може ли на лични снимчиците  Blush
Имам много да обсъждам,но за голямо мое нещастие трябва да отскоча до работата, като свърша ще се включа на дълго и широко  Peace

за Mila mama имам инфо за Сол Несебърите  Peace
Дано всички прекарали майските празници в Турция да се включат!
Не бъдете егоисти  Crazy

• Варна
skorpion, много се забавлявах с разказа ти  Hug Направо се размечтах, все едно и аз съм била там....